Dušan Krnel (Author)

Abstract

Če pa se želimo z zgodbami poučevati naravoslovje, uporabljamo zgodbe drugače. Zlasti pri zgodnjem naravoslovju so zgodbice in pripovedke lahko sredstvo, s katerim otroke vpeljemo v naravoslovne dejavnosti.

Keywords

naravoslovni pouk;učne metode;pripovedovanje zgodb;narativno mišljenje;motivacija;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.04 - Professional Article
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDC: 37.091.3:50
COBISS: 54644995 Link will open in a new window
ISSN: 1318-9670
Views: 204
Downloads: 25
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: science education;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Article
Pages: str. 10-11
Volume: ǂLetn. ǂ25
Issue: ǂšt. ǂ2
Chronology: zima 2021
ID: 12660872
Recommended works:
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available