Dušan Krnel (Author)

Abstract

Nekoč je bilo nebo čisto pri tleh. Vsak si je lahko vzel kos neba in se z njim nasitil. Neka ženska pa je odrezala velik kos neba, najprej se je sama najedla, nato je nahranila svoje otroke in še ji je nebo ostalo. S kosom neba je šla po vasi in ga ponujala ostalim, a nihče ga ni vzel, saj so si že sami odrezali svoj kos neba. Ko je ženska prišla na konec vasi, je kos neba, ki ji je ostal, vrgla med odpadke. Takrat se je nebo užalilo in se dvignilo visoko nad nas, kjer je še danes. Zgodbo sem slišal na enem od prvih Tempusovih seminarjev o začetnem naravoslovju pred mnogimi leti, a se je še danes spomnim. Čeprav je z naravoslovnega vidika z zgodbo vse narobe, pa ima močan motivacijski in vzgojni učinek. Tudi to je ena od poti, kako uporabljati zgodbe in pravljice v naravoslovju.

Keywords

naravoslovni pouk;učne metode;pripovedovanje zgodb;narativno mišljenje;motivacija;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.04 - Professional Article
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDC: 37.091.3:50
COBISS: 54644995 Link will open in a new window
ISSN: 1318-9670
Views: 1249
Downloads: 202
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: science education;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Article
Pages: str. 10-11
Volume: ǂLetn. ǂ25
Issue: ǂšt. ǂ2
Chronology: zima 2021
ID: 12660872
Recommended works:
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, padanje plovil iz papirja
, učna vsebina "gorenje" v 4. in 5. razredu osnovne šole