Abstract

V prispevku poskušamo na primeru slovenščine kot drugega in tujega jezika opozoriti na dve možni smeri opazovanja ideološkega v praksi poučevanja jezikov. Prva smer vodi v opazovanje različnih jezikovnopoučevalnih praks, kakor se kažejo skozi učna gradiva, v katerih se jasno zrcalijo raznovrstne jezikoslovne teorije, teorije o učenju (jezika) in poučevanju. Druga smer vodik opazovanju vsebin istih gradiv, ki odražajo vsakokratnega duha časa.

Keywords

slovenščina;slovenščina kot drugi/tuji jezik;jezikoslovne teorije;metode poučevanja;jezikovna didaktika;ideologije;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.08 - Published Scientific Conference Contribution
Organization: UL FF - Faculty of Arts
UDC: 811.163.6'243:371.3:316.75
COBISS: 49255010 Link will open in a new window
Views: 235
Downloads: 21
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary abstract: V prispevku poskuŽamo na primeru slovenŽŽine kot drugega in tujega jezika opozoriti na dve moŽni smeri opazovanja ideoloŽkega v praksi pouŽevanja jezikov. Prva smer vodi v opazovanje razliŽnih jezikovnopouŽevalnih praks, kakor se kaŽejo skozi uŽna gradiva, v katerih se jasno zrcalijo raznovrstne jezikoslovne teorije, teorije o uŽenju (jezika) in pouŽevanju. Druga smer vodik opazovanju vsebin istih gradiv, ki odraŽajo vsakokratnega duha Žasa.V prispevku poskuŽamo na primeru slovenŽŽine kot drugega in tujega jezika
Secondary keywords: Slovenian;Slovenian as foreign language;linguistic theories;teaching methods;language didactics;ideologies;
Pages: Str. 21-28
ID: 13052031
Recommended works:
, no subtitle data available
, preteklost, sedanjost in prihodnost
, no subtitle data available