diplomsko delo
Anja Krivec (Author), Karmen Erjavec (Mentor)

Abstract

Otroško razumevanje televizijskih oglasov

Keywords

televizijsko oglaševanje;razumevanje oglasov;Otroci;Televizija;Oglaševanje;Medijska pismenost;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Ljubljana
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UL FDV - Faculty of Social Sciences
Publisher: [A. Krivec]
UDC: 659.3(043.2)
COBISS: 28707933 Link will open in a new window
Views: 764
Downloads: 193
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: Children;Television;Advertising;Media literacy;
Type (COBISS): Bachelor thesis/paper
Thesis comment: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Pages: 25 str.
Keywords (UDC): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;mass communication;informing;enlightening of the public at large;množično komuniciranje;obveščanje najširše javnosti;
ID: 1460997
Recommended works:
, priložnost za širitev storitvene znamke Radia Slovenija
, analiza družbenih oglasov v Mladini
, 1984-2007
, primer slovenske resničnostne oddaja Bar