analiza družbenih oglasov v Mladini
Katja Ekart (Avtor), Vida Zei (Mentor)

Povzetek

Kloniranje v oglaševanje

Ključne besede

Kloniranje;Diskurz;Socialni marketing;Oglaševanje;Množični mediji;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [K. Ekart]
UDK: 659.3/.4(043)
COBISS: 23059293 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 851
Št. prenosov: 147
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Cloning;Discourse;Social marketing;Advertising;Mass media;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede
Strani: 57 f.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;mass communication;informing;enlightening of the public at large;množično komuniciranje;obveščanje najširše javnosti;
ID: 38003
Priporočena dela:
, analiza družbenih oglasov v Mladini
, primer kampanje Nešteto razlogov za življenje
, 1984-2007
, diplomsko delo univerzitetnega študija
, podoba/tekst slovenskega fotožurnalizma