diplomsko delo
Anja Krivec (Avtor), Karmen Erjavec (Mentor)

Povzetek

Otroško razumevanje televizijskih oglasov

Ključne besede

televizijsko oglaševanje;razumevanje oglasov;Otroci;Televizija;Oglaševanje;Medijska pismenost;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [A. Krivec]
UDK: 659.3(043.2)
COBISS: 28707933 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 764
Št. prenosov: 193
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Children;Television;Advertising;Media literacy;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 25 str.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;mass communication;informing;enlightening of the public at large;množično komuniciranje;obveščanje najširše javnosti;
ID: 1460997
Priporočena dela:
, priložnost za širitev storitvene znamke Radia Slovenija
, analiza družbenih oglasov v Mladini
, 1984-2007
, primer slovenske resničnostne oddaja Bar