transformacija k horizontalni organizacijski strukturi v dobi ekonomije znanja
Vlado Dimovski (Author), Sandra Penger (Author)

Abstract

Na prehodu v 21. stoletje se organizacije soočajo z organizacijsko revolucijo,ki jim podaja nove in različne konceptualne zahteve. Tradicionalna vertikalna organizacijska struktura ne ustreza več zahtevam sodobnega organizacijskega okolja. Moderni organizacijski model mora udejanjiti horizontalni način dela ter oblikovati procesne time, ki se osredotočajo na točno določene naloge. V prispevku bomo predstavili spreminjajočo se organizacijsko paradigmo nasproti učeči se organizaciji, ki je značilna za sodobno ekonomijo znanja. Posledično se prispevek osredotoča na novo organizacijsko paradigmo organizacijskega modela in pojasnjuje različne teoretične poglede na učečo se organizacijo 21. stoletja.

Keywords

Učenje;Organizacijska struktura;Organizacija;Paradigma;Upravljanje znanja;Modeli;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.01 - Original Scientific Article
Organization: UL FDV - Faculty of Social Sciences
UDC: 005.1
COBISS: 23382877 Link will open in a new window
ISSN: 0040-3598
Parent publication: Teorija in praksa
Views: 1114
Downloads: 235
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Unknown
Secondary title: Learning organisation
Secondary abstract: At the turn of the 21st century, organizations are facing organizational revolution, which imposes new and different conceptual requirements. Traditional vertical organizational structure seems to be no longer valid for the new organizational environment. The modern organizational model has to implement a horizontal method of work and form process teams concentrating on precisely specified tasks. The paper illustrates the changing organizational paradigm towards the learning organization in the knowledge-based economy. Therefore, it focuses on the new organizational paradigm of organizational model, and enlightens different theoretical views of the 21st century learning organization.
Secondary keywords: Learning;Organizational structure;Organization;Paradigm;Knowledge management;Models;
Type (COBISS): Not categorized
Pages: str. 806-825
Volume: ǂLetn. ǂ41
Issue: ǂšt. ǂ5/6
Chronology: sept./dec. 2004
Keywords (UDC): science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;management;menedžment;management theory;teorija menedžmenta;
ID: 1467779
Recommended works:
, transformacija k horizontalni organizacijski strukturi v dobi ekonomije znanja
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
, družbeno odgovorno poslovanje na primeru podjetja Si.mobil
, diplomsko delo univerzitetnega študija
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija