transformacija k horizontalni organizacijski strukturi v dobi ekonomije znanja
Vlado Dimovski (Avtor), Sandra Penger (Avtor)

Povzetek

Na prehodu v 21. stoletje se organizacije soočajo z organizacijsko revolucijo,ki jim podaja nove in različne konceptualne zahteve. Tradicionalna vertikalna organizacijska struktura ne ustreza več zahtevam sodobnega organizacijskega okolja. Moderni organizacijski model mora udejanjiti horizontalni način dela ter oblikovati procesne time, ki se osredotočajo na točno določene naloge. V prispevku bomo predstavili spreminjajočo se organizacijsko paradigmo nasproti učeči se organizaciji, ki je značilna za sodobno ekonomijo znanja. Posledično se prispevek osredotoča na novo organizacijsko paradigmo organizacijskega modela in pojasnjuje različne teoretične poglede na učečo se organizacijo 21. stoletja.

Ključne besede

Učenje;Organizacijska struktura;Organizacija;Paradigma;Upravljanje znanja;Modeli;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
UDK: 005.1
COBISS: 23382877 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0040-3598
Matična publikacija: Teorija in praksa
Št. ogledov: 1114
Št. prenosov: 235
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: Learning organisation
Sekundarni povzetek: At the turn of the 21st century, organizations are facing organizational revolution, which imposes new and different conceptual requirements. Traditional vertical organizational structure seems to be no longer valid for the new organizational environment. The modern organizational model has to implement a horizontal method of work and form process teams concentrating on precisely specified tasks. The paper illustrates the changing organizational paradigm towards the learning organization in the knowledge-based economy. Therefore, it focuses on the new organizational paradigm of organizational model, and enlightens different theoretical views of the 21st century learning organization.
Sekundarne ključne besede: Learning;Organizational structure;Organization;Paradigm;Knowledge management;Models;
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 806-825
Letnik: ǂLetn. ǂ41
Zvezek: ǂšt. ǂ5/6
Čas izdaje: sept./dec. 2004
Ključne besede (UDK): science and knowledge;organization;computer science;information;documentation;librarianship;institutions;publications;znanost in znanje;organizacije;informacije;dokumentacija;bibliotekarstvo;institucije;publikacije;prolegomena;fundamentals of knowledge and culture;propaedeutics;prolegomena;splošne osnove znanosti in kulture;management;menedžment;management theory;teorija menedžmenta;
ID: 1467779
Priporočena dela:
, transformacija k horizontalni organizacijski strukturi v dobi ekonomije znanja
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
, družbeno odgovorno poslovanje na primeru podjetja Si.mobil
, diplomsko delo univerzitetnega študija
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija