Abstract

Učitelj - temeljni dejavnik v procesu inoviranja pedagoške prakse

Keywords

inovacije;izobraževanje učiteljev;spremembe;strokovna usposobljenost;šolska politika;šolske reforme;učitelji

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.01 - Original Scientific Article
Organization: UL FF - Faculty of Arts
Publisher: Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
UDC: 371.13/.16
COBISS: 7114313 Link will open in a new window
ISSN: 0038-0474
Parent publication: Sodobna pedagogika
Views: 1412
Downloads: 123
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: educational innovation;curriculum development;teaching practice;pedagoška inovacija;izpopolnitev kurikuluma;učna praksa;
URN: URN:NBN:SI
Type (COBISS): Not categorized
Pages: str. 162-179
Volume: ǂLetn. ǂ58
Issue: ǂšt. ǂ2
Chronology: 2007
ID: 1737029
Recommended works:
, študijsko gradivo za izvedbo pedagoške prakse za študente 2. letnika razrednega pouka
, theory and practice