Povzetek

Učitelj - temeljni dejavnik v procesu inoviranja pedagoške prakse

Ključne besede

inovacije;izobraževanje učiteljev;spremembe;strokovna usposobljenost;šolska politika;šolske reforme;učitelji

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
Založnik: Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
UDK: 371.13/.16
COBISS: 7114313 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0038-0474
Matična publikacija: Sodobna pedagogika
Št. ogledov: 1412
Št. prenosov: 123
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: educational innovation;curriculum development;teaching practice;pedagoška inovacija;izpopolnitev kurikuluma;učna praksa;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 162-179
Letnik: ǂLetn. ǂ58
Zvezek: ǂšt. ǂ2
Čas izdaje: 2007
ID: 1737029
Priporočena dela:
, študijsko gradivo za izvedbo pedagoške prakse za študente 2. letnika razrednega pouka
, theory and practice