reviewing the evidence and scoping the issues
Nataša Pantić (Avtor)

Povzetek

Teacher education reforms between higher education and general education transformations in South-Eastern Europe

Ključne besede

visoko šolstvo;izobraževalna politika;šolske reforme;učitelji;izobraževanje učiteljev;Evropa;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Pedagoška fakulteta Univerze
UDK: 378(4)
COBISS: 9514825 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-9719
Matična publikacija: CEPS journal
Št. ogledov: 683
Št. prenosov: 120
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Reforme izobraževanja učiteljev med transformacijami visokega in splošnega izobraževanja v jugovzhodni Evropi
Sekundarne ključne besede: higher education;teacher education;educational reform;visokošolsko izobraževanje;politika vzgoje in izobraževanja;izobraževanje učiteljev;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 71-90
Letnik: ǂVol. ǂ2
Zvezek: ǂno. ǂ4
Čas izdaje: 2012
ID: 9100040
Priporočena dela:
, ǂthe ǂconnection between international and Slovenian higher education policy discourse
, ǂthe ǂcase of Serbia in the first decade of the 21st century