Andreja Bačnik (Author), Jerneja Pavlin (Author)

Abstract

»Čeprav naravoslovna pismenost samoumevno razvijamo pri naravoslovnih dejavnostih v vrtcu in v šoli, se kaže, da pogosto pozabimo na njena elementa: odnos in raziskovanje. Slednja sta pomembna za življenje tu in zdaj, čeprav nista toliko izpostavljena v Kurikulumu za vrtce in v učnih načrtih. Zato velja, opolnomočiti se z znanji o naravoslovni pismenosti, načrtovati, implementirati dejavnosti v pedagoški proces in reflektirati ter poskusiti vedno in znova.« (J. Pavlin)

Keywords

naravoslovni pouk;učne metode;naravoslovna pismenost;evalvacija;otroški vrtci;predšolska vzgoja;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.04 - Professional Article
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDC: 37.091.3:50
COBISS: 135079683 Link will open in a new window
ISSN: 1318-9670
Views: 14
Downloads: 1
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary keywords: Naravoslovje;Pismenost;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Article
Pages: str. 16-20
Volume: ǂLetn. ǂ27
Issue: ǂšt. ǂ1
Chronology: jesen 2022
ID: 17530969