diplomsko delo
Klemen Plestenjak (Author), Jure Žabkar (Mentor)

Abstract

V diplomski nalogi smo raziskali različne načine 2D risanje z uporabo OpenGL. Namen raziskave je bil implementirati in primerjati pristope za izris sličic ter ugotoviti, kateri način je najprimernejši v določeni situaciji. Začeli smo z opisom OpenGL in grafičnega cevovoda ter predstavitvijo matematičnih konceptov za računalniško grafiko. Implementirali smo naivno risanje, kjer vsak klic OpenGL predstavlja izris ene sličice. Nato smo ta pristop nadgradili z združevanjem izrisov v pakete. Implementirali smo tudi risanje s primerki ter risanje s sestavo oglišč v senčilnem programu. Na koncu smo vse implementacije primerjali s testom Bunnymark.

Keywords

2D;GLSL;grafični cevovod;visokošolski strokovni študij;diplomske naloge;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UL FRI - Faculty of Computer and Information Science
Publisher: [K. Plestenjak]
UDC: 004.92(043.2)
COBISS: 202255363 Link will open in a new window
Views: 82
Downloads: 14
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary title: Comparison of 2D drawing modes in OpenGL
Secondary abstract: In this diploma thesis, we explored various methods for 2D drawing using OpenGL. The purpose of the research was to implement and compare various approaches for rendering sprites and determine the most suitable method for a given situation. We began with a description of OpenGL and the graphics pipeline, as well as an introduction to mathematical concepts for computer graphics. We implemented naive drawing, where each OpenGL call represents the rendering of a single sprite. Then, we enhanced this approach by grouping sprites into batches. Additionally, we implemented instanced drawing and drawing with vertex assembly in the shader program. Finally, we compared all implementations using the Bunnymark benchmark.
Secondary keywords: OpenGL;2D;GLSL;graphics pipeline;computer graphics;computer science;diploma;OpenGL (programska oprema);Računalniška grafika;Računalništvo;Univerzitetna in visokošolska dela;
Type (COBISS): Bachelor thesis/paper
Study programme: 1000470
Embargo end date (OpenAIRE): 1970-01-01
Thesis comment: Univ. v Ljubljani, Fak. za računalništvo in informatiko
Pages: 49 str.
ID: 24518484
Recommended works:
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
, diplomsko delo visokošolskega študija
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa