diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
Povzetek
Predmet diplomskega dela je uporaba objektov slikovnega medpomnilnika v
programskem vmesniku OpenGL. Gre za opis in demonstracijo uporabe objektov v
situacijah, kjer je smiselna, ali kjer se metode že učinkovito uporabljajo v industriji.
Demonstrirani primeri uporabe so realno-časovne sence, ustvarjene z algoritmom teksture
senc, upodabljanje v teksturo, učinek sekundarne kamere in celozaslonski učinki.
Ključne besede
OpenGL;objekt slikovnega medpomnilnika;računalniška grafika;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2013 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko |
Založnik: |
[G. Smodiš] |
UDK: |
004.925.3(043.2) |
COBISS: |
17456406
|
Št. ogledov: |
1189 |
Št. prenosov: |
57 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
FRAMEBUFFER OBJECTS AND THEIR USE IN OPENGL |
Sekundarni povzetek: |
The subject of this thesis is the use of framebuffer objects in OpenGL programming
interface. It describes and demonstrates the use of objects in situations where usage is
reasonable or where methods have already been effectively applied in the industry.
Demonstrated examples are real-time shadows created with texture mapping algorithm,
rendering to texture, the effect of secondary camera, and screen effects. |
Sekundarne ključne besede: |
OpenGL;computer graphics;framebuffer object; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko |
Strani: |
VII, 24 f. |
ID: |
8727094 |