diplomsko delo
Klemen Plestenjak (Avtor), Jure Žabkar (Mentor)

Povzetek

V diplomski nalogi smo raziskali različne načine 2D risanje z uporabo OpenGL. Namen raziskave je bil implementirati in primerjati pristope za izris sličic ter ugotoviti, kateri način je najprimernejši v določeni situaciji. Začeli smo z opisom OpenGL in grafičnega cevovoda ter predstavitvijo matematičnih konceptov za računalniško grafiko. Implementirali smo naivno risanje, kjer vsak klic OpenGL predstavlja izris ene sličice. Nato smo ta pristop nadgradili z združevanjem izrisov v pakete. Implementirali smo tudi risanje s primerki ter risanje s sestavo oglišč v senčilnem programu. Na koncu smo vse implementacije primerjali s testom Bunnymark.

Ključne besede

2D;GLSL;grafični cevovod;visokošolski strokovni študij;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Založnik: [K. Plestenjak]
UDK: 004.92(043.2)
COBISS: 202255363 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 82
Št. prenosov: 14
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Comparison of 2D drawing modes in OpenGL
Sekundarni povzetek: In this diploma thesis, we explored various methods for 2D drawing using OpenGL. The purpose of the research was to implement and compare various approaches for rendering sprites and determine the most suitable method for a given situation. We began with a description of OpenGL and the graphics pipeline, as well as an introduction to mathematical concepts for computer graphics. We implemented naive drawing, where each OpenGL call represents the rendering of a single sprite. Then, we enhanced this approach by grouping sprites into batches. Additionally, we implemented instanced drawing and drawing with vertex assembly in the shader program. Finally, we compared all implementations using the Bunnymark benchmark.
Sekundarne ključne besede: OpenGL;2D;GLSL;graphics pipeline;computer graphics;computer science;diploma;OpenGL (programska oprema);Računalniška grafika;Računalništvo;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 1000470
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za računalništvo in informatiko
Strani: 49 str.
ID: 24518484
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
, diplomsko delo visokošolskega študija
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa
, diplomsko delo univerzitetnega študijskega programa