magistrsko delo
Zala Zgaga (Author), Marjeta Vrbinc (Mentor), Janja Polajnar (Mentor)

Abstract

In advertising, the strategic use of language is crucial for attracting attention of the target audience and conveying persuasive, memorable messages. Phraseological units prove to be a powerful tool in achieving this. This thesis investigates the use of phraseological units in English, German, and Slovene advertisements across different thematic fields. It first introduces the basic theoretical concepts in the fields of advertising, multimodality, and phraseology, using the theoretical framework in the analysis of advertisements. The analysis is based on a corpus of 187 advertisements published from 2019 onwards, containing a total of 205 phraseological units. It comprises static visual advertisements presented through various media formats, covering fields like the automotive industry, food and grocery stores, personal care and cleaning products, medications and supplements, tourism, and financial services and insurance. The thesis presents the patterns of use of phraseological units across different fields in three languages, explores the frequency of occurrence of different phraseological unit types, their modifications, their placement in advertisements, and serves as a solid basis for further research.

Keywords

oglaševanje;oglaševalski jezik;frazeološke enote;modifikacije frazeoloških enot;angleščina;nemščina;slovenščina;magistrska dela;advertising;advertising language;phraseological units;modifications of phraseological units;English;German;Slovene;

Data

Language: English
Year of publishing:
Typology: 2.09 - Master's Thesis
Organization: UL FF - Faculty of Arts
Publisher: [Z. Zgaga]
UDC: 811.111'373.72=112.2=163.6:659(043.2)
COBISS: 209833219 Link will open in a new window
Views: 39
Downloads: 15
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary title: ǂDie ǂVerwendung von Phrasemen in englischen, deutschen und slowenischen Werbeanzeigen
Secondary abstract: V oglaševanju je strateška uporaba jezika ključnega pomena za privabljanje pozornosti ciljnega občinstva in podajanje prepričljivih in zapomnljivih sporočil. Frazeološke enote so učinkovito sredstvo za doseganje tega cilja. Ta naloga preučuje rabo frazeoloških enot v angleških, nemških in slovenskih oglasih z različnih tematskih področij. V teoretičnem delu so predstavljeni osnovni pojmi, povezani z oglaševanjem, večkodnostjo in frazeološkimi enotami. V empiričnem delu pa je ta teoretični okvir uporabljen pri analizi oglasov. Osnova analize je korpus 187 statičnih vizualnih oglasov, objavljenih od leta 2019 dalje, ki skupaj vsebujejo 205 frazeoloških enot. Korpus obsega oglase, predstavljene prek različnih medijev, s področij avtomobilske industrije, živil in trgovin z živili, izdelkov za osebno nego in čiščenje, zdravil in prehranskih dopolnil, turizma ter finančnih in zavarovalniških storitev. V nalogi so predstavljeni vzorci rabe frazeoloških enot na različnih področjih ter pogostost pojavljanja različnih vrst frazeoloških enot, njihove modifikacije in njihova umestitev v oglase. Gre za edinstveno raziskavo, ki služi kot dobra osnova za nadaljnje raziskovalno delo.
Secondary keywords: oglaševanje;oglaševalski jezik;frazeološke enote;modifikacije frazeoloških enot;angleščina;nemščina;slovenščina;
Type (COBISS): Master's thesis/paper
Study programme: 1011034
Embargo end date (OpenAIRE): 1970-01-01
Thesis comment: Univ. v Ljubljani, Filozofska fak., Oddelek za anglistiko in amerikanistiko, Oddelek za germanistiko z nederlandistiko in skandinavistiko
Pages: VII, 176 str.
ID: 25202187
Recommended works:
, v iskanju naslovnikovega jezika
, (iz nemškega v slovenski jezik in slovenskega v nemški jezik)