magistrsko delo
Povzetek
In advertising, the strategic use of language is crucial for attracting attention of the target audience and conveying persuasive, memorable messages. Phraseological units prove to be a powerful tool in achieving this.
This thesis investigates the use of phraseological units in English, German, and Slovene advertisements across different thematic fields. It first introduces the basic theoretical concepts in the fields of advertising, multimodality, and phraseology, using the theoretical framework in the analysis of advertisements. The analysis is based on a corpus of 187 advertisements published from 2019 onwards, containing a total of 205 phraseological units. It comprises static
visual advertisements presented through various media formats, covering fields like the automotive industry, food and grocery stores, personal care and cleaning products, medications and supplements, tourism, and financial services and insurance.
The thesis presents the patterns of use of phraseological units across different fields in three languages, explores the frequency of occurrence of different phraseological unit types, their modifications, their placement in advertisements, and serves as a solid basis for further research.
Ključne besede
oglaševanje;oglaševalski jezik;frazeološke enote;modifikacije frazeoloških enot;angleščina;nemščina;slovenščina;magistrska dela;advertising;advertising language;phraseological units;modifications of phraseological units;English;German;Slovene;
Podatki
Jezik: |
Angleški jezik |
Leto izida: |
2024 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UL FF - Filozofska fakulteta |
Založnik: |
[Z. Zgaga] |
UDK: |
811.111'373.72=112.2=163.6:659(043.2) |
COBISS: |
209833219
|
Št. ogledov: |
39 |
Št. prenosov: |
15 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni naslov: |
ǂDie ǂVerwendung von Phrasemen in englischen, deutschen und slowenischen Werbeanzeigen |
Sekundarni povzetek: |
V oglaševanju je strateška uporaba jezika ključnega pomena za privabljanje pozornosti ciljnega občinstva in podajanje prepričljivih in zapomnljivih sporočil. Frazeološke enote so učinkovito sredstvo za doseganje tega cilja.
Ta naloga preučuje rabo frazeoloških enot v angleških, nemških in slovenskih oglasih z
različnih tematskih področij. V teoretičnem delu so predstavljeni osnovni pojmi, povezani z oglaševanjem, večkodnostjo in frazeološkimi enotami. V empiričnem delu pa je ta teoretični okvir uporabljen pri analizi oglasov. Osnova analize je korpus 187 statičnih vizualnih oglasov, objavljenih od leta 2019 dalje, ki skupaj vsebujejo 205 frazeoloških enot. Korpus obsega oglase, predstavljene prek različnih medijev, s področij avtomobilske industrije, živil in trgovin z živili, izdelkov za osebno nego in čiščenje, zdravil in prehranskih dopolnil, turizma ter finančnih in zavarovalniških storitev.
V nalogi so predstavljeni vzorci rabe frazeoloških enot na različnih področjih ter pogostost pojavljanja različnih vrst frazeoloških enot, njihove modifikacije in njihova umestitev v oglase. Gre za edinstveno raziskavo, ki služi kot dobra osnova za nadaljnje raziskovalno delo. |
Sekundarne ključne besede: |
oglaševanje;oglaševalski jezik;frazeološke enote;modifikacije frazeoloških
enot;angleščina;nemščina;slovenščina; |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Študijski program: |
1011034 |
Konec prepovedi (OpenAIRE): |
1970-01-01 |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Ljubljani, Filozofska fak., Oddelek za anglistiko in amerikanistiko, Oddelek za germanistiko z nederlandistiko in skandinavistiko |
Strani: |
VII, 176 str. |
ID: |
25202187 |