Dušan Krnel (Author)

Abstract

Področje narave je v marsikaterem vrtcu še vedno precej v ozadju. Čeprav je v izobraževanju vzgojiteljic in vzgojiteljev predšolskih otrok kar nekaj časa namenjenega naravoslovju in je to tudi primerno prilagojeno predšolskim otrokom, saj se študijski programi redno posodabljajo, je to, koliko naravoslovja otroci srečajo v vrtcu, še vedno precej odvisno od vsake vzgojiteljice in vzgojitelja.

Keywords

uvodnik;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.20 - Preface, Afterword
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDC: 373.32.016:50
COBISS: 11490633 Link will open in a new window
ISSN: 1318-9670
Views: 103
Downloads: 10
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: science education;naravoslovna vzgoja;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Article
Pages: str. [2]
Volume: ǂLetn. ǂ21
Issue: ǂšt. ǂ2
Chronology: zima 2017
ID: 26531892
Recommended works:
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available