Dušan Krnel (Avtor)

Povzetek

Področje narave je v marsikaterem vrtcu še vedno precej v ozadju. Čeprav je v izobraževanju vzgojiteljic in vzgojiteljev predšolskih otrok kar nekaj časa namenjenega naravoslovju in je to tudi primerno prilagojeno predšolskim otrokom, saj se študijski programi redno posodabljajo, je to, koliko naravoslovja otroci srečajo v vrtcu, še vedno precej odvisno od vsake vzgojiteljice in vzgojitelja.

Ključne besede

uvodnik;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.20 - Predgovor, spremna beseda
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDK: 373.32.016:50
COBISS: 11490633 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1318-9670
Št. ogledov: 103
Št. prenosov: 10
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: science education;naravoslovna vzgoja;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. [2]
Letnik: ǂLetn. ǂ21
Zvezek: ǂšt. ǂ2
Čas izdaje: zima 2017
ID: 26531892
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu