Povzetek

Kako pomembno je prisluhniti učencem, se člani uredniškega odbora Naravoslovne solnice dobro zavedamo, saj pri svojem delu spodbujamo konstruktivističen način učenja in poučevanja, pri katerem se posebno pozornost namenja prav predstavam/pojmovanjem učencev. Dokaz za to je tudi rubrika »Mislil sem, da je Zemlja ploščata«, ki je v vsaki številki revije, vse od prve/promocijske številke dalje. Kako poskrbeti, da bo pouk naravoslovja za učence zanimiv? V tokratni številki objavljamo raziskavo o ceni kruha in predstavljamo prevod članka, ki daje spodbudo za prenovo naravoslovnih sejmov, ter zanimiv model kroženja vode, ki podrobneje prikazuje pot vode od zajetja do pipe.

Ključne besede

uvodnik;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.20 - Predgovor, spremna beseda
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDK: 373.32.016:50
COBISS: 11593545 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1318-9670
Št. ogledov: 85
Št. prenosov: 6
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: science education;naravoslovna vzgoja;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. [2]
Letnik: ǂLetn. ǂ21
Zvezek: ǂšt. ǂ3
Čas izdaje: pomlad 2017
ID: 26531893
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu