Abstract

Kako pomembno je prisluhniti učencem, se člani uredniškega odbora Naravoslovne solnice dobro zavedamo, saj pri svojem delu spodbujamo konstruktivističen način učenja in poučevanja, pri katerem se posebno pozornost namenja prav predstavam/pojmovanjem učencev. Dokaz za to je tudi rubrika »Mislil sem, da je Zemlja ploščata«, ki je v vsaki številki revije, vse od prve/promocijske številke dalje. Kako poskrbeti, da bo pouk naravoslovja za učence zanimiv? V tokratni številki objavljamo raziskavo o ceni kruha in predstavljamo prevod članka, ki daje spodbudo za prenovo naravoslovnih sejmov, ter zanimiv model kroženja vode, ki podrobneje prikazuje pot vode od zajetja do pipe.

Keywords

uvodnik;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.20 - Preface, Afterword
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDC: 373.32.016:50
COBISS: 11593545 Link will open in a new window
ISSN: 1318-9670
Views: 85
Downloads: 6
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: science education;naravoslovna vzgoja;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Article
Pages: str. [2]
Volume: ǂLetn. ǂ21
Issue: ǂšt. ǂ3
Chronology: pomlad 2017
ID: 26531893
Recommended works:
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available