Abstract
Kako pomembno je prisluhniti učencem, se člani uredniškega
odbora Naravoslovne solnice dobro zavedamo, saj pri
svojem delu spodbujamo konstruktivističen način učenja in
poučevanja, pri katerem se posebno pozornost namenja prav
predstavam/pojmovanjem učencev. Dokaz za to je tudi rubrika
»Mislil sem, da je Zemlja ploščata«, ki je v vsaki številki
revije, vse od prve/promocijske številke dalje. Kako poskrbeti,
da bo pouk naravoslovja za učence zanimiv? V tokratni
številki objavljamo raziskavo o ceni kruha in predstavljamo
prevod članka, ki daje spodbudo za prenovo naravoslovnih
sejmov, ter zanimiv model kroženja vode, ki podrobneje prikazuje
pot vode od zajetja do pipe.
Keywords
uvodnik;
Data
| Language: |
Slovenian |
| Year of publishing: |
2017 |
| Typology: |
1.20 - Preface, Afterword |
| Organization: |
UL PEF - Faculty of Education |
| Publisher: |
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta |
| UDC: |
373.32.016:50 |
| COBISS: |
11593545
|
| ISSN: |
1318-9670 |
| Views: |
85 |
| Downloads: |
6 |
| Average score: |
0 (0 votes) |
| Metadata: |
|
Other data
| Secondary language: |
English |
| Secondary keywords: |
science education;naravoslovna vzgoja; |
| File type: |
application/pdf |
| Type (COBISS): |
Article |
| Pages: |
str. [2] |
| Volume: |
ǂLetn. ǂ21 |
| Issue: |
ǂšt. ǂ3 |
| Chronology: |
pomlad 2017 |
| ID: |
26531893 |