| Year of publishing: | 2025 |
|---|---|
| Typology: | 2.09 - Master's Thesis |
| Organization: | UL FF - Faculty of Arts |
| Publisher: | [A. Urek] |
| UDC: | 811.112.2'243:37.091.3 |
| COBISS: |
245766659
|
| Views: | 63 |
| Downloads: | 14 |
| Average score: | 0 (0 votes) |
| Metadata: |
|
| Secondary language: | Slovenian |
|---|---|
| Secondary title: | Razvoj in spodbujanje slušnega razumevanja in slušno-vidnega razumevanja pri pouku nemščine kot tujega jezika na slovenskih gimnazijah |
| Secondary abstract: | Pričujoče magistrsko delo obravnava razvoj in spodbujanje slušnega in slušno-vidnega razumevanja pri pouku nemščine kot tujega jezika na slovenskih gimnazijah. Delo raziskuje podobnosti in razlike med slušnim in slušno-vidnim razumevanjem, skupaj s pripadajočimi kognitivnimi procesi in njihovo vpetostjo v zgodovino metod poučevanja tujih jezikov. Obravnavana so načela izvajanja obeh jezikovnih spretnosti pri pouku nemščine kot tujega jezika ter izbira in priprava ustreznih nalog ter njihovo vrednotenje. V ospredju je pomen slušnega in slušno-vidnega razumevanja za najstnike glede na socialne in čustvene vidike ter uporabo medijev in medijske spretnosti. Poudarek je na odnosu dijakov in učiteljev do teh dveh spretnosti, ki je analiziran z anketiranjem obeh skupin. Rezultati anket so uporabljeni za razpravo o problematičnih področjih slušnega in slušno-vidnega razumevanja, ki so opredeljeni v didaktični literaturi. |
| Secondary keywords: | nemščina kot tuji jezik;slušno razumevanje;slušno-vidno razumevanje;učitelji;dijaki;gimnazije; |
| Type (COBISS): | Master's thesis/paper |
| Study programme: | 0 |
| Embargo end date (OpenAIRE): | 1970-01-01 |
| Thesis comment: | Univ. v Ljubljani, Filozofska fak., Oddelek za germanistiko z nederlandistiko in skandinavistiko |
| Pages: | 221 str. |
| ID: | 26962633 |