primer akcije Koliko?
Tina Bevk (Author), Ana Herman (Author), Jure Tomc (Author), Sandra Bašić-Hrvatin (Mentor), Kristina Plavšak Krajnc (Co-mentor)

Abstract

Model strateškega socialnega marketinga - primer akcije Koliko?

Keywords

Socialni marketing;Strategija;Oglaševanje;Odnosi z javnostmi;Slovenija;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Ljubljana
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UL FDV - Faculty of Social Sciences
Publisher: [T. Bevk,
UDC: 339.13(497.7)(043)
COBISS: 23423581 Link will open in a new window
Views: 1026
Downloads: 189
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Unknown
Secondary keywords: Social marketing;Strategy;Advertising;Public relations;
Type (COBISS): Undergraduate thesis
Thesis comment: Univ. v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede
Pages: 166 f.
Keywords (UDC): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 38474
Recommended works:
, primer akcije Koliko?
, primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija