primer akcije Koliko?
Tina Bevk (Avtor), Ana Herman (Avtor), Jure Tomc (Avtor), Sandra Bašić-Hrvatin (Mentor), Kristina Plavšak Krajnc (Komentor)

Povzetek

Model strateškega socialnega marketinga - primer akcije Koliko?

Ključne besede

Socialni marketing;Strategija;Oglaševanje;Odnosi z javnostmi;Slovenija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [T. Bevk,
UDK: 339.13(497.7)(043)
COBISS: 23423581 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1026
Št. prenosov: 189
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Social marketing;Strategy;Advertising;Public relations;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede
Strani: 166 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 38474
Priporočena dela:
, primer akcije Koliko?
, primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija