diplomsko delo
Katja Vodušek (Avtor), Zlatko Jančič (Mentor)

Povzetek

Marketing in odnosi z javnostmi - nova disciplina?

Ključne besede

Odnosi z javnostmi;Trženje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [K. Vodušek]
UDK: 339.1(043)
COBISS: 27320669 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 841
Št. prenosov: 174
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Public relations;Marketing;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 71 f.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 43587
Priporočena dela:
, primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.
, primer akcije Koliko?
, diplomsko delo univerzitetnega študija