čustva kot ključen dejavnik uspeha virusne komunikacijske kampanje
Jerko Grom (Author), Vesna Žabkar (Mentor)

Abstract

Virusno trženjsko komuniciranje

Keywords

trženje;poslovno komuniciranje;psihologija;strategija trženja;socialne mreže;informacijska tehnologija;analiza;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Ljubljana
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UL EF - Faculty of Economics
Publisher: [J. Grom]
UDC: 339.138
COBISS: 19818470 Link will open in a new window
Views: 739
Downloads: 141
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Unknown
Secondary keywords: marketing;business communication;psychology;marketing strategy;social network;information technology;analysis;
Type (COBISS): Bachelor thesis/paper
Thesis comment: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Pages: II, 25, 3 str.
Keywords (UDC): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 52071
Recommended works:
, čustva kot ključen dejavnik uspeha virusne komunikacijske kampanje
, diplomsko delo
, diplomsko delo
, primer tržne znamke Tuš