čustva kot ključen dejavnik uspeha virusne komunikacijske kampanje
Jerko Grom (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor)

Povzetek

Virusno trženjsko komuniciranje

Ključne besede

trženje;poslovno komuniciranje;psihologija;strategija trženja;socialne mreže;informacijska tehnologija;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [J. Grom]
UDK: 339.138
COBISS: 19818470 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 739
Št. prenosov: 141
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: marketing;business communication;psychology;marketing strategy;social network;information technology;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta
Strani: II, 25, 3 str.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 52071
Priporočena dela:
, čustva kot ključen dejavnik uspeha virusne komunikacijske kampanje
, diplomsko delo
, diplomsko delo
, primer tržne znamke Tuš