[analiza ključnih dejavnikov zagotavljanja kakovosti znanja v vzgojno-izobraževalnem sistemu]
Janez Vogrinc (Editor), Iztok Devetak (Editor), Janez Vogrinc (Reviewer), Iztok Devetak (Reviewer), Tatjana Hodnik Čadež (Reviewer), Mojca Juriševič (Reviewer), Janez Krek (Reviewer), Martina Ozbič (Reviewer)

Abstract

V monografiji je zbranih štirinajst prispevkov, ki obravnavajo številne teme s področja edukacije, kot na primer učiteljev profesionalni razvoj, objektivnost in pravičnost ocenjevanja znanja, oglaševalsko pismenost, dejavnike, ki vplivajo na učinkovitost pouka, znanje športnih pedagogov o zlorabah otrok, odraščanje v rejniških družinah, alkoholizem med mladimi, socialno učenje v prilagojenem programu z nižjim izobrazbenim standardom, vzgojiteljevo prepoznavanje visokega tveganja za pojav učnih težav pri predšolskih otrocih, specifične učne težave pri matematiki, razumevanje simbolov za operaciji seštevanja in odštevanja, vodeno aktivno učenje kemije in razvoj fizikalnega jezika.

Keywords

pouk;pedagoška psihologija;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Ljubljana
Typology: 2.01 - Scientific Monograph
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Pedagoška fakulteta
UDC: 37.01(082)
COBISS: 261015296 Link will open in a new window
ISBN: 978-961-253-079-2
Views: 2361
Downloads: 208
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: Vzgoja;Zborniki;Izobraževanje;Pedagogika;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Proceedings
Pages: 274 str.
DOI: 978-961-253-079-2
ID: 8310968
Recommended works:
, [analiza ključnih dejavnikov zagotavljanja kakovosti znanja v vzgojno-izobraževalnem sistemu]
, no subtitle data available
, no subtitle data available