Abstract
V okviru projekta Fibonacci je nastal tudi vprašalnik* za vrednotenje pouka z raziskovanjem.
Nekatera vprašanja so specifična za ta pristop k učenju naravoslovja, kar nekaj vprašanj pa
je precej splošnih in jih lahko učitelji uporabi za vrednotenje svojega pouka naravoslovja ne
glede na metodo, po kateri je pouk izvedel.
Vprašalnik za samoocenjevanje omogoča učiteljem in vzgojiteljem, da odkrijejo tista
področja pouka naravoslovja, ki jih je mogoče izboljšati. Vprašalnik vsebuje zbirko vprašanj
na katera učitelj/vzgojitelj odgovori po izvedenem pouku.
Keywords
naravoslovni pouk;raziskovanje;učitelji;samoocenjevanje;vrednotenje;vprašalniki;projekti;osnovne šole;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2013 |
Typology: |
1.04 - Professional Article |
Organization: |
UL PEF - Faculty of Education |
Publisher: |
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta |
UDC: |
37.091.2:5 |
COBISS: |
9875017
|
ISSN: |
1318-9670 |
Views: |
655 |
Downloads: |
139 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
Unknown |
Secondary keywords: |
science education;assessment;teaching;teacher;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;vrednotenje;pouk;učitelj; |
File type: |
application/pdf |
Type (COBISS): |
Not categorized |
Pages: |
str. 4-9 |
Volume: |
ǂLetn. ǂ18 |
Issue: |
ǂšt. ǂ1 |
Chronology: |
jesen 2013 |
Type (ePrints): |
article |
Title (ePrints): |
Samoocenjevanje učitelja in vzgojitelja - vprašalnik Fibonacci |
Keywords (ePrints): |
naravoslovna vzgoja in izobraževanje |
Keywords (ePrints, secondary language): |
science education |
Abstract (ePrints): |
V okviru projekta Fibonacci je nastal tudi vprašalnik* za vrednotenje pouka z raziskovanjem.
Nekatera vprašanja so specifična za ta pristop k učenju naravoslovja, kar nekaj vprašanj pa
je precej splošnih in jih lahko učitelji uporabi za vrednotenje svojega pouka naravoslovja ne
glede na metodo, po kateri je pouk izvedel.
Vprašalnik za samoocenjevanje omogoča učiteljem in vzgojiteljem, da odkrijejo tista
področja pouka naravoslovja, ki jih je mogoče izboljšati. Vprašalnik vsebuje zbirko vprašanj
na katera učitelj/vzgojitelj odgovori po izvedenem pouku. |
Keywords (ePrints, secondary language): |
science education |
ID: |
8327088 |