Dušan Krnel (Translator)

Abstract

V okviru projekta Fibonacci je nastal tudi vprašalnik* za vrednotenje pouka z raziskovanjem. Nekatera vprašanja so specifična za ta pristop k učenju naravoslovja, kar nekaj vprašanj pa je precej splošnih in jih lahko učitelji uporabi za vrednotenje svojega pouka naravoslovja ne glede na metodo, po kateri je pouk izvedel. Vprašalnik za samoocenjevanje omogoča učiteljem in vzgojiteljem, da odkrijejo tista področja pouka naravoslovja, ki jih je mogoče izboljšati. Vprašalnik vsebuje zbirko vprašanj na katera učitelj/vzgojitelj odgovori po izvedenem pouku.

Keywords

naravoslovni pouk;raziskovanje;učitelji;samoocenjevanje;vrednotenje;vprašalniki;projekti;osnovne šole;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.04 - Professional Article
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
UDC: 37.091.2:5
COBISS: 9875017 Link will open in a new window
ISSN: 1318-9670
Views: 655
Downloads: 139
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Unknown
Secondary keywords: science education;assessment;teaching;teacher;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;vrednotenje;pouk;učitelj;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Not categorized
Pages: str. 4-9
Volume: ǂLetn. ǂ18
Issue: ǂšt. ǂ1
Chronology: jesen 2013
Type (ePrints): article
Title (ePrints): Samoocenjevanje učitelja in vzgojitelja - vprašalnik Fibonacci
Keywords (ePrints): naravoslovna vzgoja in izobraževanje
Keywords (ePrints, secondary language): science education
Abstract (ePrints): V okviru projekta Fibonacci je nastal tudi vprašalnik* za vrednotenje pouka z raziskovanjem. Nekatera vprašanja so specifična za ta pristop k učenju naravoslovja, kar nekaj vprašanj pa je precej splošnih in jih lahko učitelji uporabi za vrednotenje svojega pouka naravoslovja ne glede na metodo, po kateri je pouk izvedel. Vprašalnik za samoocenjevanje omogoča učiteljem in vzgojiteljem, da odkrijejo tista področja pouka naravoslovja, ki jih je mogoče izboljšati. Vprašalnik vsebuje zbirko vprašanj na katera učitelj/vzgojitelj odgovori po izvedenem pouku.
Keywords (ePrints, secondary language): science education
ID: 8327088
Recommended works:
, no subtitle data available
, prevod prispevka iz revije Science & children, vol. 54, no. 1, September 2016
, no subtitle data available