Philip Kotler (Author), John T. Bowen (Author), James C. Makens (Author)

Abstract

Marketing for hospitality and tourism

Keywords

marketing;trženje;strategija trženja;tržne raziskave;tržno planiranje;operativni plani;prodaja;hotelirstvo;gostinstvo;turizem;poslovna strategija;turistično posredovanje;strateško planiranje;spremembe;mednarodno trženje;poslovno okolje;informacijski sistemi;potrošnik;psihologija potrošnika;vedenje;storitve;kupci;trg;segmentacija;cilj;pozicioniranje;proizvodi;design;cene;kvaliteta;zagotavljanje kvalitete;promocija;odnosi z javnostjo;ekonomska propaganda;distribucija;blagovni promet;pretok blaga;učbeniki;primeri;case study;Turizem;Učbeniki za visoke šole;Turistična organiziranost;Storitvene dejavnosti;Hotelirstvo;Ponudba in povpraševanje;Gostoljubnost;Marketing;Potrošniški interesi;Turistična promocija;

Data

Language: English
Year of publishing:
Typology: 0 - Not set
Organization: UM EPF - Faculty of Economics and Business
Publisher: Prentice Hall
UDC: 339.138(075.8):640.4
COBISS: 7011356 Link will open in a new window
ISBN: 0-13-120057-7
Views: 1285
Downloads: 59
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: Hospitality industry;Marketing;Tourism;Handbooks, manuals, etc;Strategy;Učbeniki za visoke šole;Marketinška strategija;
URN: URN:SI:UM:
Type (COBISS): Higher education textbook
Pages: XVII, 893 str.
ID: 8719984
Recommended works:
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available