Philip Kotler (Avtor), Veronica Wong (Avtor), John A. Saunders (Avtor), Gary M. Armstrong (Avtor)

Povzetek

Principles of marketing

Ključne besede

marketing;management;strateško planiranje;strategija trženja;marketinški splet;marketing mix;povpraševanje;trženje;spremembe;družba;potrošnik;poslovna etika;poslovno okolje;psihologija potrošnika;cilj;trg;segmentacija;pozicioniranje;konkurenčnost;prednost;globalizacija;tržne raziskave;kupci;vedenje;proizvodi;storitve;novi proizvodi;življenjski cikel;cene;promocija;elektronsko trženje;elektronsko poslovanje;distribucija;ekonomska propaganda;oglaševanje;mednarodno trženje;Marketing;Učbeniki za visoke šole;Marketinška strategija;Marketinški procesi;Tržna miselnost;Potrošniški interesi;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 0 - Ni določena
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: Pearson Education
UDK: 339.138(075.8)
COBISS: 8039452 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 0-273-68456-6
Št. ogledov: 1366
Št. prenosov: 84
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Marketing;Business-to-Business companies;Učbeniki za visoke šole;Management;Trženjski splet;Mednarodni marketing;Globalna strategija;Računalniška doba;Marketing, direktni;Prodajne tehnike;Strategija;Tržno komuniciranje;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Učbenik za višje in visoke šole
Strani: XXXIV, 954 str.
ID: 8720107
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu