Povzetek

Marketing

Ključne besede

marketing;trženje;učbeniki;ZDA;tržni mehanizem;procesi;potrošnik;vedenje;vrednotenje;behaviorizem;vodenje;poslovna strategija;vzorčenje;tržno planiranje;spremembe;poslovno okolje;odgovornost;mednarodno trženje;globalizacija;svetovna trgovina;trg;segmentacija;cilj;pozicioniranje;kupci;interakcije;elektronsko poslovanje;informacije;novi proizvodi;storitve;blagovne znamke;cene;stroški;finančna analiza;prodaja;pospeševanje prodaje;verige;logistika;prodaja na drobno;ekonomska propaganda;oglaševanje;promocija;odnosi z javnostjo;osebna prodaja;Marketing;Učbeniki za visoke šole;Marketinški procesi;Ciljno vodenje;Združene države Amerike;Finančni vidik;Prodajni kanali;Tržna miselnost;Zadovoljevanje;Tržno komuniciranje;Direktna prodaja;Cene;Objekti;Zniževanje stroškov;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 0 - Ni določena
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: Irwin/McGraw-Hill
UDK: 339.138(075.8):65.012.2/.4
COBISS: 5384732 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 0-07-234651-5
Št. ogledov: 722
Št. prenosov: 26
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Marketing;Učbeniki za visoke šole;Potrošniki;Združene države Amerike;Marketinška strategija;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Učbenik za višje in visoke šole
Strani: XXXII, 736 str.
ID: 8716909
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu