Philip Kotler (Avtor), John T. Bowen (Avtor), James C. Makens (Avtor)

Povzetek

Marketing for hospitality and tourism

Ključne besede

marketing;trženje;strategija trženja;tržne raziskave;tržno planiranje;operativni plani;prodaja;hotelirstvo;gostinstvo;turizem;poslovna strategija;turistično posredovanje;strateško planiranje;spremembe;mednarodno trženje;poslovno okolje;informacijski sistemi;potrošnik;psihologija potrošnika;vedenje;storitve;kupci;trg;segmentacija;cilj;pozicioniranje;proizvodi;design;cene;kvaliteta;zagotavljanje kvalitete;promocija;odnosi z javnostjo;ekonomska propaganda;distribucija;blagovni promet;pretok blaga;učbeniki;primeri;case study;Turizem;Učbeniki za visoke šole;Turistična organiziranost;Storitvene dejavnosti;Hotelirstvo;Ponudba in povpraševanje;Gostoljubnost;Marketing;Potrošniški interesi;Turistična promocija;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 0 - Ni določena
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: Prentice Hall
UDK: 339.138(075.8):640.4
COBISS: 7011356 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 0-13-120057-7
Št. ogledov: 1285
Št. prenosov: 59
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Hospitality industry;Marketing;Tourism;Handbooks, manuals, etc;Strategy;Učbeniki za visoke šole;Marketinška strategija;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Učbenik za višje in visoke šole
Strani: XVII, 893 str.
ID: 8719984
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu