Andreja Špernjak (Author), Andrej Šorgo (Author)

Abstract

Laboratorijsko delo je v naravoslovju ena od ključnih metod za pridobivanje znanja in lažje razumevanje naravnih procesov ter dejstev, ki jih poleg klasične izvedbe dela lahko pridobimo tudi z računalniško podprtim laboratorijem. Metoda laboratorijskega dela za učitelja predstavlja dodatno obremenitev, saj je po navadi potrebno več priprav kot za klasično obravnavanje učne snovi. Kakšna so stališča učiteljev biologije do laboratorijskega dela in kaj menijo o vključevanju računalniško podprtega laboratorija, bomo predstavili v prispevku.

Keywords

biologija;IKT;laboratorijsko delo;računalniško podprto laboratorijsko delo;ne zaključna dela;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.08 - Published Scientific Conference Contribution
Organization: UM FNM - Faculty of Natural Sciences and Mathematics
UDC: 57/59:004
COBISS: 17585160 Link will open in a new window
Parent publication: Zbornik vseh prispevkov
Views: 2190
Downloads: 95
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary title: Usage of ICT at biology laboratory work in primary school
Secondary abstract: In science teaching, laboratory work is recognized as one of the cornerstones for better understanding of natural processes and facts, which in addition to classical performance can be adopted by a computer-supported laboratory. The method of laboratory work poses to a teacher an aditional burden, since it typically requires more preparation than the classic lecture. The biology teachers' points of view on laboratory work and integration of computer-supported laboratory work will be presented in the article.
Secondary keywords: biology;ICT;laboratory work;computerized laboratory;Biologija;Informacijsko-komunikacijska tehnologija;Osnovnošolsko izobraževanje;Laboratorijske vaje;Računalniška tehnična podpora;
URN: URN:SI:UM:
Type (COBISS): Article
Pages: Str. 236-242
ID: 8723847