Andreja Špernjak (Avtor), Andrej Šorgo (Avtor)

Povzetek

Laboratorijsko delo je v naravoslovju ena od ključnih metod za pridobivanje znanja in lažje razumevanje naravnih procesov ter dejstev, ki jih poleg klasične izvedbe dela lahko pridobimo tudi z računalniško podprtim laboratorijem. Metoda laboratorijskega dela za učitelja predstavlja dodatno obremenitev, saj je po navadi potrebno več priprav kot za klasično obravnavanje učne snovi. Kakšna so stališča učiteljev biologije do laboratorijskega dela in kaj menijo o vključevanju računalniško podprtega laboratorija, bomo predstavili v prispevku.

Ključne besede

biologija;IKT;laboratorijsko delo;računalniško podprto laboratorijsko delo;ne zaključna dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija: UM FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
UDK: 57/59:004
COBISS: 17585160 Povezava se bo odprla v novem oknu
Matična publikacija: Zbornik vseh prispevkov
Št. ogledov: 2190
Št. prenosov: 95
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Usage of ICT at biology laboratory work in primary school
Sekundarni povzetek: In science teaching, laboratory work is recognized as one of the cornerstones for better understanding of natural processes and facts, which in addition to classical performance can be adopted by a computer-supported laboratory. The method of laboratory work poses to a teacher an aditional burden, since it typically requires more preparation than the classic lecture. The biology teachers' points of view on laboratory work and integration of computer-supported laboratory work will be presented in the article.
Sekundarne ključne besede: biology;ICT;laboratory work;computerized laboratory;Biologija;Informacijsko-komunikacijska tehnologija;Osnovnošolsko izobraževanje;Laboratorijske vaje;Računalniška tehnična podpora;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: Str. 236-242
ID: 8723847