poslovna pogajanja s partnerji iz ZDA
Tina Mlakar (Author), Bruno Završnik (Mentor)

Abstract

Pot podjetnika, ki želi mednarodno poslovati ni lahka. Odgovoriti mora na pomembna vprašanja ter resno pristopiti k prvemu koraku poslovanja, to je procesu pogajanj. Kako lahko to stori, bom raziskala v magistrskem delu, kjer se bom osredotočila na poslovna pogajanja v medkulturnem okolju. Najprej bom raziskala proces pogajanj, njegove sestavine in značilnosti. Prav tako bom predstavila pogajalske strategije in taktike, ki jih lahko pogajalci uporabljajo za doseganje zastavljenih ciljev. Za lažje razumevanje delovanja in motivov nasprotne strani bom predstavila tudi pogajalske stile ter sloge, še posebno tiste, ki so značilni za pogajalce posameznih kultur.V mednarodnem poslovanju zagotovo ne moremo mimo koncepta kulture, saj se je treba zavedati, da se predstavniki posameznih kultur med seboj razlikujejo, ne samo po jeziku, ki ga govorijo, temveč po mnogih drugih značilnostih oziroma sestavinah kulture, kot so vrednote, navade, norme, verovanja, umetnost, etika ter druge življenjske razmere. Zaradi navedenega bom predstavila tudi pojem kulture, njene sestavine, razlike v medkulturnem komuniciranju, kulturne razlike v mednarodnih pogajanjih ter pomen etike v le teh.

Keywords

pogajanje;pogajalske strategije;pogajalski stili;pogajalske tehnike;poslovno komuniciranje;kultura;ZDA;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.09 - Master's Thesis
Organization: UM EPF - Faculty of Economics and Business
Publisher: [T. Mlakar]
UDC: 005.574(73)
COBISS: 11780636 Link will open in a new window
Views: 2388
Downloads: 424
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary title: Intercultural negotiations
Secondary abstract: The path of entrepreneurs into the foray of international business is not easy. They have to find answers to important questions and have, a serious approach to the first phase of doing business that is the process of business negotiations.This master thesis will investigate strategies and tactics of business negotiations on an international scope.
Secondary keywords: negotiating process;negotiating strategies;negotiating tactics;negotiating styles;culture;negotiating style of the USA;USA.;
URN: URN:SI:UM:
Type (COBISS): Master's thesis/paper
Thesis comment: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Pages: 65 str.
ID: 8729449
Recommended works:
, poslovna pogajanja s partnerji iz ZDA