diplomsko delo
Sonja Lampreht (Avtor), Sonja Treven (Mentor)

Povzetek

Podjetja se zaradi vedno večjega trženja in prisotnosti pogajanja na mednarodnem trgu čedalje bolj pogosto srečujejo s posamezniki iz različnih kultur. Z naraščanjem medkulturnih stikov se povečuje tudi število in pomembnost medkulturnih pogajanj. Tako je pogajalec danes izpostavljen vedno večji kulturni raznolikosti. Zato je za medkulturnega pogajalca danes toliko večjega pomena poznavanje različnih kultur, s katerimi se lahko sreča v medkulturnih pogajanjih. V diplomskem delu želimo prikazati, kakšen pomen ima kultura v medkulturnih pogajanjih, ki predstavljajo za pogajalce mnogo večji izziv kot pogajanja na monokulturnem nivoju, saj pogajalski strani ne delita istih vrednot, norm, občutij in vedenja ter načinov mišljenja. Predstavili smo opredelitev kulture, njene sestavine in značilnosti ter različne pristope pri preučevanju kulture, medkulturna poslovna pogajanja, proces pogajanj, različne pogajalske strategije in taktike, ter prikazali različne pogajalske sloge in navedli, na kaj naj bi bili pogajalci, ki se pogajajo s predstavniki drugih pogajalskih slogov, pozorni.

Ključne besede

kultura;medkulturna komunikacija;poslovna pogajanja;medkulturna pogajanja;pogajalske strategije;pogajalske taktike;pogajalski stili;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [S. Lampreht]
UDK: 005.574:316.72(043.2)
COBISS: 12427548 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1339
Št. prenosov: 144
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂimpact of culture on international negotiations
Sekundarni povzetek: Due to increased marketing and negotiations on the international market, companies often meet with individuals from different cultures. With increasing intercultural contacts the number and importance of intercultural negotiations is also increased. Thus, the negotiator is today exposed to a growing cultural diversity. Therefore the knowledge of different cultures, which he can encounter in intercultural negotiations is today of a much greater importance for the intercultural negotiator. In the thesis we wish to show the importance of culture in intercultural negotiations, which represent much greater challenge for the negotiators than negotiations on mono-cultural level, since the negotiating parties do not share the same values, norms, feelings and behaviors and ways of thinking. We will present the definition of culture, its components and characteristics as well as different approaches to the study of culture, intercultural business negotiations, the negotiation process, different negotiating strategies and tactics, and show different negotiating styles as well as indicate what the negotiators who negotiate with representatives of other negotiating styles should pay attention to.
Sekundarne ključne besede: culture;approaches to the study of culture;intercultural business negotiations;negotiating strategies;negotiating tactics;negotiating styles.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: III, 40 str.
ID: 9137726