poslovna pogajanja s partnerji iz ZDA
Tina Mlakar (Avtor), Bruno Završnik (Mentor)

Povzetek

Pot podjetnika, ki želi mednarodno poslovati ni lahka. Odgovoriti mora na pomembna vprašanja ter resno pristopiti k prvemu koraku poslovanja, to je procesu pogajanj. Kako lahko to stori, bom raziskala v magistrskem delu, kjer se bom osredotočila na poslovna pogajanja v medkulturnem okolju. Najprej bom raziskala proces pogajanj, njegove sestavine in značilnosti. Prav tako bom predstavila pogajalske strategije in taktike, ki jih lahko pogajalci uporabljajo za doseganje zastavljenih ciljev. Za lažje razumevanje delovanja in motivov nasprotne strani bom predstavila tudi pogajalske stile ter sloge, še posebno tiste, ki so značilni za pogajalce posameznih kultur.V mednarodnem poslovanju zagotovo ne moremo mimo koncepta kulture, saj se je treba zavedati, da se predstavniki posameznih kultur med seboj razlikujejo, ne samo po jeziku, ki ga govorijo, temveč po mnogih drugih značilnostih oziroma sestavinah kulture, kot so vrednote, navade, norme, verovanja, umetnost, etika ter druge življenjske razmere. Zaradi navedenega bom predstavila tudi pojem kulture, njene sestavine, razlike v medkulturnem komuniciranju, kulturne razlike v mednarodnih pogajanjih ter pomen etike v le teh.

Ključne besede

pogajanje;pogajalske strategije;pogajalski stili;pogajalske tehnike;poslovno komuniciranje;kultura;ZDA;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [T. Mlakar]
UDK: 005.574(73)
COBISS: 11780636 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2388
Št. prenosov: 424
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Intercultural negotiations
Sekundarni povzetek: The path of entrepreneurs into the foray of international business is not easy. They have to find answers to important questions and have, a serious approach to the first phase of doing business that is the process of business negotiations.This master thesis will investigate strategies and tactics of business negotiations on an international scope.
Sekundarne ključne besede: negotiating process;negotiating strategies;negotiating tactics;negotiating styles;culture;negotiating style of the USA;USA.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 65 str.
ID: 8729449
Priporočena dela:
, poslovna pogajanja s partnerji iz ZDA