diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov
Jan Kunc (Author), Polona Šprajc (Mentor)

Abstract

Število visokošolskih zavodov v Sloveniji narašča. To povzroča vedno večjo konkurenco na področju visokega šolstva in posledično uporabo vseh aktivnosti marketinškega spleta v izobraževalnih organizacijah. Poseben pomen v marketinškem spletu izobraževalne organizacije ima promocija. S promocijo se želi izobraževalna organizacija predstaviti in pritegniti pozornost potencialnih uporabnikov. Raziskovali smo področje pridobivanja informacij o študiju študentov Fakultete za organizacijske vede Univerze v Mariboru. Opravljena je bila analiza odgovorov študentov na anketni vprašalnik. Z njo smo potrdili oziroma ovrgli postavljena raziskovalna vprašanja in hipoteze. Pri predstavitvi rezultatov raziskave smo navedli tudi nekaj predlogov za izboljšanje obstoječega stanja.

Keywords

marketing;marketing v izobraževanju;marketinški splet;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UM FOV - Faculty of Organizational Sciences
Publisher: [J. Kunc]
UDC: 339.138
COBISS: 7329299 Link will open in a new window
Views: 1150
Downloads: 68
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary title: ACQUIRING INFORMATION ABOUT STUDYING AT THE FACULTY OF ORGANIZATIONAL SCIENCES UNIVERSITY OF MARIBOR
Secondary abstract: Number of higher education institutions is increasing in Slovenia. This leads to an increasing competition in higher education and consequently the application of all the activities of the marketing mix activities in educational organizations. Special meaning in the marketing mix of educational organizations has the promotion. The promotion aims to present an educational organization and attract the attention of potential users. We investigated the scope of obtaining information about studying students of the Faculty of Organizational Sciences University of Maribor. We did the analysis of students' answers to the questionnaire. By analysis we confirmed or rejected set research questions and hypotheses. In presenting the results of research we have listed some suggestions for improving the current situation.
Secondary keywords: • marketing;• education marketing;• marketing mix;• marketing communications mix;• promotion tools.;
URN: URN:SI:UM:
Type (COBISS): Bachelor thesis/paper
Thesis comment: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Pages: 69 f.
ID: 8729819
Recommended works:
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management poslovnih in delovnih sistemov
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih procesov
, magistrsko delo Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov