Year of publishing: | 2014 |
---|---|
Typology: | 1.03 - Short Scientific Article |
Organization: | UM PEF - Faculty of Education |
UDC: | 37.091:78(474.3) |
COBISS: | 21211912 |
ISSN: | 1855-4431 |
Parent publication: | Revija za elementarno izobraževanje |
Views: | 573 |
Downloads: | 40 |
Average score: | 0 (0 votes) |
Metadata: |
Secondary language: | Slovenian |
---|---|
Secondary title: | Poklicno usposabljanje učiteljev glasbe v Latviji |
Secondary abstract: | Strokovni razvoj učiteljev glasbe je v Latviji še vedno aktualna tema. Predpisi latvijskega ministrstva določajo zahteve strokovnega izpopolnjevanja učiteljev. Te se izvajajo v okviru različnih programov za usposabljanje učiteljev glasbe. V prispevku analiziramo posebnosti profesionalnega razvoja učiteljev glasbe in enega od izobraževalnih modulov, Didaktični modeli glasbenega pouka. Empirična raziskava, iz katere izhajajo predstavljeni izsledki, poskuša zajeti odnos učiteljev glasbe do dejavnikov, ki vplivajo na kakovost programov poklicnega usposabljanja in njihovih predavateljev. V sklepu je poudarjenih več dejavnikov, ki vplivajo na kakovost poklicnega izobraževanja učiteljev glasbe. |
Secondary keywords: | učitelji;izobraževanje učiteljev;profesionalni razvoj;strokovna usposobljenost;glasbena vzgoja;glasba;Latvija; |
URN: | URN:NBN:SI |
Type (COBISS): | Scientific work |
Pages: | str. 63-74 |
Volume: | ǂLetn. ǂ7 |
Issue: | ǂšt. ǂ3/4 |
Chronology: | dec. 2014 |
ID: | 9090398 |