Language: | Slovenian |
---|---|
Year of publishing: | 2014 |
Typology: | 1.04 - Professional Article |
Organization: | UL PEF - Faculty of Education |
Publisher: | Inštitut za slovenski jezik Frana Ramovša ZRC SAZU, Novi trg 4, 1000 Ljubljana, Slovenija |
UDC: | 37.026:808.51 |
COBISS: | 10544969 |
ISSN: | 0354-0448 |
Parent publication: | Jezikoslovni zapiski |
Views: | 969 |
Downloads: | 132 |
Average score: | 0 (0 votes) |
Metadata: |
Secondary language: | English |
---|---|
Secondary title: | Didaktični model razvijanja zmožnosti javnega govornega nastopanja |
Secondary abstract: | V prispevku je predstavljen didaktični model razvijanja zmožnosti javnega govornega nastopanja, ki vsakemu javnemu govorcu omogoča tudi poznejše kritično spremljanje lastnega napredka in ozaveščenosti na tem področju. Učinkovitega javnega govornega nastopanja se je namreč treba naučiti. Predstavljeni didaktični model je sestavljen iz meril za vrednotenje govornega nastopanja ter iz njih izhajajočih priporočil za uspešno in učinkovito javno govorno nastopanje. Obvladovanje tega področja je predpogoj za osebno in poklicno uspešnost vsakega posameznika. |
Secondary keywords: | speech;govor; |
URN: | URN:NBN:SI |
Type (COBISS): | Not categorized |
Pages: | str. 143-161 |
Volume: | 20 |
Issue: | ǂšt. ǂ2 |
Chronology: | 2014 |
ID: | 9090980 |