Tomaž Petek (Author)

Abstract

Didaktični model razvijanja zmožnosti javnega govornega nastopanja

Keywords

govorništvo;pouk;priporočila;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.04 - Professional Article
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Inštitut za slovenski jezik Frana Ramovša ZRC SAZU, Novi trg 4, 1000 Ljubljana, Slovenija
UDC: 37.026:808.51
COBISS: 10544969 Link will open in a new window
ISSN: 0354-0448
Parent publication: Jezikoslovni zapiski
Views: 969
Downloads: 132
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary title: Didaktični model razvijanja zmožnosti javnega govornega nastopanja
Secondary abstract: V prispevku je predstavljen didaktični model razvijanja zmožnosti javnega govornega nastopanja, ki vsakemu javnemu govorcu omogoča tudi poznejše kritično spremljanje lastnega napredka in ozaveščenosti na tem področju. Učinkovitega javnega govornega nastopanja se je namreč treba naučiti. Predstavljeni didaktični model je sestavljen iz meril za vrednotenje govornega nastopanja ter iz njih izhajajočih priporočil za uspešno in učinkovito javno govorno nastopanje. Obvladovanje tega področja je predpogoj za osebno in poklicno uspešnost vsakega posameznika.
Secondary keywords: speech;govor;
URN: URN:NBN:SI
Type (COBISS): Not categorized
Pages: str. 143-161
Volume: 20
Issue: ǂšt. ǂ2
Chronology: 2014
ID: 9090980