Tomaž Petek (Avtor)

Povzetek

Didaktični model razvijanja zmožnosti javnega govornega nastopanja

Ključne besede

govorništvo;pouk;priporočila;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.04 - Strokovni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Inštitut za slovenski jezik Frana Ramovša ZRC SAZU, Novi trg 4, 1000 Ljubljana, Slovenija
UDK: 37.026:808.51
COBISS: 10544969 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0354-0448
Matična publikacija: Jezikoslovni zapiski
Št. ogledov: 969
Št. prenosov: 132
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Didaktični model razvijanja zmožnosti javnega govornega nastopanja
Sekundarni povzetek: V prispevku je predstavljen didaktični model razvijanja zmožnosti javnega govornega nastopanja, ki vsakemu javnemu govorcu omogoča tudi poznejše kritično spremljanje lastnega napredka in ozaveščenosti na tem področju. Učinkovitega javnega govornega nastopanja se je namreč treba naučiti. Predstavljeni didaktični model je sestavljen iz meril za vrednotenje govornega nastopanja ter iz njih izhajajočih priporočil za uspešno in učinkovito javno govorno nastopanje. Obvladovanje tega področja je predpogoj za osebno in poklicno uspešnost vsakega posameznika.
Sekundarne ključne besede: speech;govor;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 143-161
Letnik: 20
Zvezek: ǂšt. ǂ2
Čas izdaje: 2014
ID: 9090980