Jezik: | Slovenski jezik |
---|---|
Leto izida: | 2014 |
Tipologija: | 1.04 - Strokovni članek |
Organizacija: | UL PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: | Inštitut za slovenski jezik Frana Ramovša ZRC SAZU, Novi trg 4, 1000 Ljubljana, Slovenija |
UDK: | 37.026:808.51 |
COBISS: | 10544969 |
ISSN: | 0354-0448 |
Matična publikacija: | Jezikoslovni zapiski |
Št. ogledov: | 969 |
Št. prenosov: | 132 |
Ocena: | 0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
Sekundarni jezik: | Angleški jezik |
---|---|
Sekundarni naslov: | Didaktični model razvijanja zmožnosti javnega govornega nastopanja |
Sekundarni povzetek: | V prispevku je predstavljen didaktični model razvijanja zmožnosti javnega govornega nastopanja, ki vsakemu javnemu govorcu omogoča tudi poznejše kritično spremljanje lastnega napredka in ozaveščenosti na tem področju. Učinkovitega javnega govornega nastopanja se je namreč treba naučiti. Predstavljeni didaktični model je sestavljen iz meril za vrednotenje govornega nastopanja ter iz njih izhajajočih priporočil za uspešno in učinkovito javno govorno nastopanje. Obvladovanje tega področja je predpogoj za osebno in poklicno uspešnost vsakega posameznika. |
Sekundarne ključne besede: | speech;govor; |
URN: | URN:NBN:SI |
Vrsta dela (COBISS): | Delo ni kategorizirano |
Strani: | str. 143-161 |
Letnik: | 20 |
Zvezek: | ǂšt. ǂ2 |
Čas izdaje: | 2014 |
ID: | 9090980 |