diplomsko delo
Saša Fišer (Author), Matjaž Debevc (Mentor)

Abstract

Izobraževanje starejših je v Sloveniji zelo dobro razvito in cenjeno tudi v drugih evropskih državah. Ustanoviteljicama prve univerze za tretje življenjsko obdobje, Ani Krajnc in Dušani Findeisen, je uspelo idejo o izobraževanju starejših predstaviti tako dobro, da danes izobraževalne vsebine za starejše poleg Univerze za tretje življenjsko obdobje, nudi tudi veliko drugih institucij in organizacij po celi Sloveniji. V diplomskem delu smo predstavili trenutno stanje ponudbe izobraževalnih vsebin za starejše v Sloveniji, preverili, kakšne so posebnosti oglaševanja za starejše generacije, ter se dotaknili še kako pomembnega dejavnika, ki vpliva na odločitev starejših za vključitev v izobraževalne programe – motivacije. Z empirično raziskavo smo ugotovili, da bi ponudniki izobraževalnih programov za starejše morali prilagoditi medijsko komunikacijo svoji ciljni skupini, in preverili, kaj bi bilo potrebno storiti za večjo motiviranost starejših za vključevanje v izobraževalne programe, da bi starejšim približali izobraževalne vsebine, ki so jim namenjene.

Keywords

medijska komunikacija;mediji;komunikacija;staranje;izobraževanje;oglaševanje;motivacija;diplomske naloge;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UM FERI - Faculty of Electrical Engineering and Computer Science
Publisher: S. Fišer
UDC: 316.77:374.73(043.2)
COBISS: 19889686 Link will open in a new window
Views: 934
Downloads: 88
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary title: ADJUSTED MEDIA COMMUNICATION IN THE FIELD OF SENIOR CITIZENS EDUCATION PROGRAMS
Secondary abstract: Older adult education in Slovenia is well developed and has gained international recognition. The founders of the Slovenian Third Age University, Ana Krajnc and Dušana Findeisen, have succeeded in spreading their idea of older adult education so that it is now offered by a wide range of institutions and organizations all over the country, not only by the Third Age University. This thesis presents the contemporary offer of older education programmes in Slovenia, analyes the characteristics of advertising for the older generations and investigates motivation, a key factor of the elderly in joining a course. The results of the empirical study show that older adult education providers should tailor their media communication to the target group and to carefully consider what needs to be taken into account in order to better motivate the elderly for the courses on offer.
Secondary keywords: media communications;media;communications;aging;education;advertising;motivation;
Type (COBISS): Undergraduate thesis
Thesis comment: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Pages: VI, 72 str.
ID: 9154304