poučevanje športnih aktivnosti predšolskih otrok v tujem jeziku - nemščini
Abstract
Diplomsko delo se osredotoča na poučevanje športnih aktivnosti otrok na zgodnji stopnji v tujem jeziku - nemščini. Predstavljen je pristop poučevanja tujih jezikov po metodi CLIL (Content and language integrated learning), pri kateri so s pomočjo tujega jezika posredovane nejezikovne vsebine. Predstavljen je tudi vidik gibanja, ki je, tako kot jezik, eno izmed najpomembnejših področij v otrokovem zgodnjem razvoju. Jezik in gibanje sta med seboj tesno povezana, saj se otroci s pomočjo gibanja izražajo, prav tako pa gibanje ugodno vpliva na razvoj jezika. V empiričnem delu diplomskega dela je predstavljena raziskava o poučevanju športnih aktivnosti v nemškem jeziku po metodi CLIL. Kot spremljevalni dejavnik bo s pomočjo vprašalnika analizirano mnenje staršev o zgodnjem poučevanju tujega jezika.
Keywords
Diplomarbeiten;CLIL;frühes Fremdsprachenlernen;Bewegung;Spracherwerb;
Data
Year of publishing: |
2016 |
Typology: |
2.11 - Undergraduate Thesis |
Organization: |
UM FF - Faculty of Arts |
Publisher: |
[M. Pajenk] |
UDC: |
811.112.2ʼ24 :37(043.2) |
COBISS: |
22539528
|
Views: |
1066 |
Downloads: |
116 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
Slovenian |
Secondary title: |
CLIL und Sport |
Secondary abstract: |
Die Diplomarbeit fokussiert sich auf Unterrichten von Sportaktivitäten der Vorschulkinder in der Fremdsprache - Deutsch. Thematisiert wird die CLIL-Methode (Content and language integrated learning) bei der nichtsprachliche Inhalte mit Hilfe einer Fremdsprache vermittelt werden. Vorgestellt wird auch der Aspekt der Bewegung, die so wie die Sprache, einer der wichtigsten Bereiche in der frühkindlichen Entwicklung ist. Gleichzeitig ist Bewegung mit der Sprache eng verbunden und hat positive Auswirkungen auf die Sprachentwicklung. Im empirischen Teil der Diplomarbeit wird das Unterrichten von sportlichen Aktivitäten in der deutschen Sprache mit der CLIL-Methode untersucht. Dazu wird noch die Meinung der Eltern über die CLIL-Methode und das frühe Fremdsprachenlernen analysiert. |
Secondary keywords: |
diplomska dela;CLIL;zgodnje poučevanje tujega jezika;gibanje;usvajanje jezika; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Type (COBISS): |
Undergraduate thesis |
Thesis comment: |
Univ. v Mariboru, Filozofska fak., Oddelek za germanistiko |
Pages: |
69 f. |
ID: |
9161064 |