Jurij Selan (Graphic designer), Tatjana Devjak (Editor), Igor Saksida (Editor), Igor Saksida (Editor), Tatjana Devjak (Reviewer), Igor Saksida (Reviewer), Sanja Berčnik (Reviewer), Jera Gregorc (Reviewer), Mojca Lipec-Stopar (Reviewer), Igor Saksida (Reviewer), Zlatan Magajna (Reviewer), Jurij Selan (Reviewer), Darija Skubic (Reviewer), Saša Ziherl (Reviewer), Darja Zorc-Maver (Reviewer), Tomaž Petek (Reviewer)

Abstract

Posvet Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani , katerega osnovna name- na sta spodbujanje in razvijanje partnerstva med vzgojno-izobraževalnimi institucijami ter fakulteto, se je v letu 2016 osredinil na bistveno zmožnost posameznikovega samorazumevanja in delovanja v družbi – na bralno pi - smenost . Čeprav teorija pozna nekaj deset vrst pismenosti, je bralna pisme - nost, še posebej v povezavi z drugimi vrstami pismenosti, izhajajočimi iz specifičnih izraznosti podobe, zvoka, telesa, vsekakor temeljna. Ne nazadnje je prav zapisana beseda še danes nosilka obsežne umetniške, znanstvene, izpovedne, družbene pa tudi filozofske tradicije.

Keywords

funkcionalna pismenost;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.32 - Proceedings of Peer-Reviewed Scientific Conference Contributions (domestic conferences)
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Pedagoška fakulteta
UDC: 37.014.22(082)(0.034.2)
COBISS: 286663680 Link will open in a new window
ISBN: 978-961-253-194-2
Views: 974
Downloads: 92
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: education;reading;literacy;vzgoja in izobraževanje;branje;pismenost;
URN: URN:NBN:SI
File type: application/pdf
Type (COBISS): Proceedings
ID: 9179751
Recommended works:
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, predavanje v okviru cikla predavanj 5 za vzgojo, 19. januar 2017, Gimnazija Nova Gorica
, diplomsko delo