Jurij Selan (Graphic designer),
Tatjana Devjak (Editor),
Igor Saksida (Editor),
Igor Saksida (Editor),
Tatjana Devjak (Reviewer),
Igor Saksida (Reviewer),
Sanja Berčnik (Reviewer),
Jera Gregorc (Reviewer),
Mojca Lipec-Stopar (Reviewer),
Igor Saksida (Reviewer),
Zlatan Magajna (Reviewer),
Jurij Selan (Reviewer),
Darija Skubic (Reviewer),
Saša Ziherl (Reviewer),
Darja Zorc-Maver (Reviewer),
Tomaž Petek (Reviewer)
Abstract
Posvet
Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani
, katerega osnovna name-
na sta spodbujanje in razvijanje partnerstva med vzgojno-izobraževalnimi
institucijami ter fakulteto, se je v letu 2016 osredinil na bistveno zmožnost
posameznikovega samorazumevanja in delovanja v družbi – na
bralno pi
-
smenost
. Čeprav teorija pozna nekaj deset vrst pismenosti, je bralna pisme
-
nost, še posebej v povezavi z drugimi vrstami pismenosti, izhajajočimi iz
specifičnih izraznosti podobe, zvoka, telesa, vsekakor temeljna. Ne nazadnje
je prav zapisana beseda še danes nosilka obsežne umetniške, znanstvene,
izpovedne, družbene pa tudi filozofske tradicije.
Keywords
funkcionalna pismenost;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2016 |
Typology: |
2.32 - Proceedings of Peer-Reviewed Scientific Conference Contributions (domestic conferences) |
Organization: |
UL PEF - Faculty of Education |
Publisher: |
Pedagoška fakulteta |
UDC: |
37.014.22(082)(0.034.2) |
COBISS: |
286663680
|
ISBN: |
978-961-253-194-2 |
Views: |
974 |
Downloads: |
92 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
English |
Secondary keywords: |
education;reading;literacy;vzgoja in izobraževanje;branje;pismenost; |
URN: |
URN:NBN:SI |
File type: |
application/pdf |
Type (COBISS): |
Proceedings |
ID: |
9179751 |