Jurij Selan (Grafični oblikovalec),
Tatjana Devjak (Urednik),
Igor Saksida (Urednik),
Igor Saksida (Urednik),
Tatjana Devjak (Recenzent),
Igor Saksida (Recenzent),
Sanja Berčnik (Recenzent),
Jera Gregorc (Recenzent),
Mojca Lipec-Stopar (Recenzent),
Igor Saksida (Recenzent),
Zlatan Magajna (Recenzent),
Jurij Selan (Recenzent),
Darija Skubic (Recenzent),
Saša Ziherl (Recenzent),
Darja Zorc-Maver (Recenzent),
Tomaž Petek (Recenzent)
Povzetek
Posvet
Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani
, katerega osnovna name-
na sta spodbujanje in razvijanje partnerstva med vzgojno-izobraževalnimi
institucijami ter fakulteto, se je v letu 2016 osredinil na bistveno zmožnost
posameznikovega samorazumevanja in delovanja v družbi – na
bralno pi
-
smenost
. Čeprav teorija pozna nekaj deset vrst pismenosti, je bralna pisme
-
nost, še posebej v povezavi z drugimi vrstami pismenosti, izhajajočimi iz
specifičnih izraznosti podobe, zvoka, telesa, vsekakor temeljna. Ne nazadnje
je prav zapisana beseda še danes nosilka obsežne umetniške, znanstvene,
izpovedne, družbene pa tudi filozofske tradicije.
Ključne besede
funkcionalna pismenost;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2016 |
Tipologija: |
2.32 - Zbornik recenziranih znanstvenih prispevkov na domači konferenci |
Organizacija: |
UL PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
Pedagoška fakulteta |
UDK: |
37.014.22(082)(0.034.2) |
COBISS: |
286663680
|
ISBN: |
978-961-253-194-2 |
Št. ogledov: |
974 |
Št. prenosov: |
92 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarne ključne besede: |
education;reading;literacy;vzgoja in izobraževanje;branje;pismenost; |
URN: |
URN:NBN:SI |
Vrsta datoteke: |
application/pdf |
Vrsta dela (COBISS): |
Zbornik |
ID: |
9179751 |