diplomsko delo
Sara Vidic (Author), Urša Golob (Mentor)

Abstract

Vključenost porabnika ter ustvarjanje dobrega imena in čustvene zavezanosti

Keywords

tržna znamka;čustvena navezanost;Tržno komuniciranje;Družbena omrežja;Potrošniki;Čustva;Diplomska dela;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UL FDV - Faculty of Social Sciences
Publisher: [S. Vidic]
UDC: 339.138:366(043.2)
COBISS: 34309981 Link will open in a new window
Views: 915
Downloads: 191
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: Marketing communication;Social networks;Consumers;Emotions;Graduate theses;
Type (COBISS): Bachelor thesis/paper
Thesis comment: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Pages: 45 str.
ID: 9202042
Recommended works:
, diplomsko delo
, vključenost porabnikov na spletnih družbenih omrežjih znamke X
, študija primera - predsedniške volitve 2012