diplomsko delo
Sara Vidic (Avtor), Urša Golob (Mentor)

Povzetek

Vključenost porabnika ter ustvarjanje dobrega imena in čustvene zavezanosti

Ključne besede

tržna znamka;čustvena navezanost;Tržno komuniciranje;Družbena omrežja;Potrošniki;Čustva;Diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [S. Vidic]
UDK: 339.138:366(043.2)
COBISS: 34309981 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 915
Št. prenosov: 191
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Marketing communication;Social networks;Consumers;Emotions;Graduate theses;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 45 str.
ID: 9202042
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, vključenost porabnikov na spletnih družbenih omrežjih znamke X
, študija primera - predsedniške volitve 2012