primer oglaševanja na globalnem TV kanalu z namenom dviga prepoznavnosti
Brina Čehovin (Author), Andrej Rus (Mentor), Nataša Slak Valek (Co-mentor)

Abstract

Vloga Slovenske turistične organizacije pri uveljavljanju znamke Slovenije

Keywords

Turizem;Turistična politika;Trženje;Blagovne znamke;Slovenija;Magistrska dela;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Ljubljana
Typology: 2.09 - Master's Thesis
Organization: UL FDV - Faculty of Social Sciences
Publisher: [B. Čehovin]
UDC: 338.48:339.138(043)
COBISS: 34381149 Link will open in a new window
Views: 1032
Downloads: 191
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: Tourism;Tourism policy;Marketing;Trademarks;Slovenia;Master's theses;
Type (COBISS): Master's thesis
Thesis comment: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Pages: 224 str.
ID: 9223483
Recommended works:
, primer oglaševanja na globalnem TV kanalu z namenom dviga prepoznavnosti
, primer Donat Mg
, podoba Slovenije kot turistične destinacije na primeru predstavnikov turizma na evropskih trgih
, primer turistične kooperative Rogla-Pohorje
, magistrsko delo