doktorska disertacija
Urška Tuškej (Author), Klement Podnar (Mentor)

Abstract

Identifikacije potrošnika z blagovnimi znamkami in njihov vpliv na nakupne odločitve

Keywords

potrošniki;identifikacija;vključenost;skepticizem;zvestoba;blagovne znamke;antropomorfizacija;prestiž;disertacije;Potrošništvo;Vedenje potrošnikov;Doktorske disertacije;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Ljubljana
Typology: 2.08 - Doctoral Dissertation
Organization: UL FDV - Faculty of Social Sciences
Publisher: [U. Tuškej Lovšin]
UDC: 658.626:366-051(043.3)
COBISS: 286772736 Link will open in a new window
Views: 1822
Downloads: 375
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: Consumerism;Consumer behavior;Doctoral dissertations;
Type (COBISS): Doctoral dissertation
Thesis comment: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Pages: 342 str.
ID: 9223485