doktorska disertacija
Urška Tuškej (Avtor), Klement Podnar (Mentor)

Povzetek

Identifikacije potrošnika z blagovnimi znamkami in njihov vpliv na nakupne odločitve

Ključne besede

potrošniki;identifikacija;vključenost;skepticizem;zvestoba;blagovne znamke;antropomorfizacija;prestiž;disertacije;Potrošništvo;Vedenje potrošnikov;Doktorske disertacije;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [U. Tuškej Lovšin]
UDK: 658.626:366-051(043.3)
COBISS: 286772736 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1822
Št. prenosov: 375
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Consumerism;Consumer behavior;Doctoral dissertations;
Vrsta dela (COBISS): Doktorsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 342 str.
ID: 9223485